Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Досліди себе! Майстер-клас «Сучасні інноваційні технології в роботі психолога»

Досліди себе! Майстер-клас «Сучасні інноваційні технології в роботі психолога»

15.06.2018

Під час майстер-класу «Сучасні інноваційні технології в роботі психолога» в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» відвідувачі мали змогу ознайомитися з сучасними методами діагностики та психокорекції, використовуючи природні матеріали та метафоричні асоціативні карти.

Учасники із задоволенням «копалися» в камінцях, природніх матеріалах, знаходили «найкрасивіший», «чарівний» , а також ненав’язливо досліджували себе, використовуючи можливості для більшої свободи самовираження і самореалізації , затвердження і пізнання свого «Я».

Властивості камінчиків можуть асоціюватися з емоційними станами, позначати для автора ті чи інші події, відображати динаміку внутрішнього життя.

Багато зацікавлення відвідувачі локації також проявили і до використання метафоричних карт в роботі з дітьми та дорослими з питань розв’язання конфліктів та в роботі з колективом.

Велика вдячність учасникам та гостям конференції за зацікавленість, активність та повагу до психології та її ресурсів і можливостей!